Stalker inside (!)

Monday, March 7

Test 1 ;PP

ai nakertaako | Colour me !
Today is monday , i have test kat sekolah -.- Ah fuck! kena marah dengan cikgu , haha kesian aku -.- takpasal-2 aku yang kena . dorang ah ni bukan nak ingatkan aku . Benda aku takperasan cikgu tu masuk then nak marah-2 apehal ? babi betul doh ,  K first test Bahasa Melayu . Er boleh blah la jugak soalan dia kan ==' hikhik . Lamaaa gila nak tunggu habis masa . Bosan ah asik duduk jee then senyap . E bosan . Hish bila la nak habis kan -.- haha . lepastuh Yeay kringg , bell ring . Habis masa . Recess , yoo buat revision math and baca buku seni . Er pening kelapa aku . haha lepastuh naik kelas , ada test seni pulok . Aduh memang hancus la bak kataa ainaa kan . Hikhik . Last sekali baru MATH . peh , 1jam jee ke ? hikhik yang ni kepala otak aku lagi hancus la cerita dia . but boleh blah jugak ah question dia . haha . k bai -.-