Stalker inside (!)

Monday, February 21

Wee Hoho --'

Yoo today today today is mondayy . oh taksuka taksuka sebab setiap monday mesti ada perhimpunan . er hikhik fck , ala watikah perlantikan untuk pengawas sekolah jeh ? peh berabad nak tunggu tuh wey . lama siut -.- sakit bontot aku duduk lama lama kat dataran tuh wey ;) hikhik . k loceng bunyi terus masuk kelas . Er first period BI ? hish , teachers suruh buat summary ? okay i dah siap then kena buat report pasal apa tah . k dah siap aku terus hantar! yang ida dengan aina asek gelak-2 kan aku jee pasal essay report yang aku buat tu . ala korang ni lek sudah la , itu memang ayat aku la :) haha , shit la wey! k lepastuh time SEJARAH! peh nih yang aku nak buat-2 sakit ni . haha bosan doh , nasib lah cikguuu tu takdatang ? eh cikgu , setiap hari isnin memang cuti kee apa ?  if monday je mesti cikgu tarak . hish aiseyman -,- HAHA . 

Kringg , k recess . then naik kelas balik time MATH . yeayy best wooo! sukasuka , semangat ni . hakhak . ops tadi Puan Lee marah kat class . k sebab budak kelas aku takbuat latihan yang Puan lee beri . hish bongok punya budak tu . Sengal doh ,  then dah belajar semua loceng bunyii masa Puan lee habis . K then cikgu Shah pulak masuk time BM pulak . peh kenapa la cikgu takcakap nak buat lisan ? takda la susah-2 aku nak bawak buku berat-2 . HAHHA . ee bongok punya manja . hikhik --'kringg , loceng bunyi habis masa . HAAH aww time geo ? cikguu tarak jugak . peh bosan betul duduk dalam kelas . HAHA so pergi merayap jup pergi bilik guru , then aku cari cikguu relief . hey cikgu ? dah tatau nak masuk kelas saya ke ? haha , eh eh dandan pulak cikgu relief lupa ye . hikhik . k takpee . then aku nampak Puan N.A. haha , yaww cikguu kenapa ? hihi k cikgu suruh amek buku marid demarid . haha , naik kelas peh mana dorang pergi tah ? merayap jee -.- kat class sikit jee orang . k almost pukul 1.05 macam tu baru cikguu relief tu masuk . adoi , HAHAH k loceng then terus balik . HAHAH bosan , kbai ;)