Stalker inside (!)

Sunday, February 6

I'm Officially 15

Salam . hey guys ! lama manja tak updates blog nih :) huh rinduu nye sama dia and my followers yang lain tuh . hihi . I love, love, love my followers!  (Psst, I'm talking about YOU)!  Your support warms my heart and brings a smile to my face every day. okay today harijadi manja . wooo genap dah 15 tahun si tembam nih hidup . dah tua dah si tembam nih , eh eh belum tua lagi lah . hihi . yeayy syukur alhamdulillah semua nye okay jee pada tahun nih . Act yang wish firstly my sistoo INTAN ZUHAILA . then My bestie MIA SYAZIRA . Mia send messange tuh tepat pula pukul 12 . woo thanks sayang . mia cakapkan , 
 Mia : manjamanja , happybithday to awak manja . saya doakan awak semoga panjang umur dan domurahkan rezeki , saya harap kita punya persahabatan tak berpecah la ye :( hee iloveyouMASLIANAA <3 and missyou gilagila :) haha . lepas tuh baru BOYFRIEND i . then alya mybestie dekat sekolah . wooo sayang kau ! :) thanks okay . lepaastuh baru lah member-2 aku yang lain tuh send messange ! :) thanks korang . hmmm . Dekat FB tuh penat aku nak type THANKIEYOU kat semua . terimakasih sebab wish . 
Pagi tadi bangun tidur . Mak kata nak kek ke ? aku cakap takpayah lagi lah sebab mak kata nanti nak buat doa selamat kat rumah boleh sambut dengan birthday aku sekali kan . hee yeay :) tapi setiap tahun takpenah  takbuat celebrate birthday untuk aku . hihi thanks myPARENTS :) hoho . Happy lah jugak sebab tak ada i orang nak marah aku and bebel dekat aku bila birthday aku . kalau macam tu nak harihari birhday aku lah . hihi . yelah kalau duduk rumah , asek asek aku jee yang kena marah ! ish menyampah lagi lagi kena membebel dengan mak . haha harinih tak ada lah kena membebel hihi :) syoknyeeeeeeeee . hihi . awww taktahu nak cerita apa lagi . nanti kalau ada story apa apa lagi manjaaaa updates blog nih okay :) dedaa <3


HAPPY BIRTHDAY to me !
im 15 NOW ! 
hihi . THANKSYOU BYEEE