Stalker inside (!)

Friday, February 11

takmatang ke weh ? HAHAHA

ok macam nih cerita dia ? HAHAHHA . time datang sekolah lah dorang nih buat aku gelak-2 sampai menangis kan . aku nih kalau dapat gelak , hah amek kauuu! hihi okay . mulamula time pj so pergi padang main-2 . haha lepastuh naik kelass waktu sejarah aw . gr malas aku . haha , lepastuh cikgu tengah cakap kat depan yang kitaorang memekak kat belakang . and ida ah nih ajar aku gelak-2 haha ! kiera dengan ida lagi macam budak pra-matang ! haha jahat korang nih , kejam gila weh ! kesian (pengawas INDIA keret tuhhh) main baling-2 pemadam pulak . time korang baling pemadam tuh kat dia kan , perut aku dah sakit gila babi! HAHAH yelah asik gelak-2 tak berhenti-2 tautak . haha yeah kelakar kot sebab kena kat rambut dia . haha hish . haha lepastuh time pk then rehat! yoooooo aku nampak fatinmimi ! dia , panggil so aku pergi lah , dorang cakap ada nak bagi SOMETHING ? so aku pergi kat dorang , aku cakap ' oh dah tahu dah ' haha cetcet .SOMEONE  , bagi chocolate ! wooo haha . haha thanksyou ! lepas rehat aku nampak dia ? so aku cakap lah thanksyou then terus blah . haha apelah aku nih . naik kelas balik terus pergi bengkel sebab ada kh . er kenaa denda ! memang macam siut lah kan . aku pun satu , boleh pulak terlupa nak buat kerja cikgu tuh . hishis . kan dah kena denda . padanmukaa kau ! HAHA tapi cikgu tuh denda kejap jee . haha :) pape jee aku nih kan . haha . time balik aku story kat rabia yang pasal dia baling pemadam kat pengawas tuh kan , dia gelak-2 terkekek-2 doh , haha kelakar . eh k laaa byeee :)