Stalker inside (!)

Wednesday, February 16

Pehh trutt truut --'

Peh , Pagi tadi pergi sekolah then terus beraturr . yooo harinih MANJAMANJOO beratur kat depan sekali . HAHA , yeayy then naik kelas first period BI ! peh sumpah bosan . ops , Pn. Irma panggil aku suruh tulis jawaban literature kat depan ? okayyy , ida ? eyuww mana kauuu , rinduuu kauu . asal takdatang dude . terpaksa lah aku duduk surangsurang kan , kesian akuuu ! lepastuh time BM pulak , adeh adeh ! lagi bosan . kena buat surat kiriman pulak ! aduhh oh lupa nak bawak textbook Bm , ops bongok punya manja ! haha but cikgu baik dia takmarah! , er , lepastuh sc . best! yeayy loceng bunyiii , kring kring ! haha , aww recess babe :)) makanmakan yoo gossip ? dorang nih asik potpetpotpet haha , oh chocolate! sedapnyaaa , thanks alya sebab bagi chocolate tuh kat i . hikhik --' Sengal! okayy lepastuh naik keas balik timeee AGAMA , peh cikguu takdatang siut . haha gila gempak , buat kerja math . then time sivik . weeeeeeeeeee bosan gila babi! haha , takbest doh ! er , lepastuh cikgu bagi kerja ? aku siapkan kerja dia then terus buat math! banyak Pn. lee bagi homework , macam siut! dia bagi suruh buat kat rumah yang aku rajin sangat buat kat sekolah! okayy takada homework harinih . yeayyyy , k kring , balik . peh mana van nih ? bapak lambat! penat nih . 


K , balik sekolah terus mandi then siapsiap untuk nak pergi koko! peh penat seh . um pergi jelahkan . dah sampai aku cari si kecik ? tahmana dia hilang tah kan . tungggu lah dia punya lambat , k dahnampak dia lepak taman jap dengan dorang lepastuh aku ajak dorang masuk sekolah . dah masuk , dorang panggil suruh masuk kawat! pehh malasss aku -.- masuk kejap then terus blahhh la kan pergi padang . alyaaa g masuk olahragaaa , yang kecik tengah borak dengan ainaa . aku lepak dengan kakcikin jup . pehh best dude! borakborak , sambil tuh tengah syok text dengan boyfriend! haha then gemook text suruh pergi depan sekolah sebab nak balik dah . er awal gila? bosan , then balik singgah 7e ! k , balik rumah kepala aku mulaaa berdenyut denyut . sakit nih --' emm . sampai rumah aku ajak gemook g kedai nak topup , adehh malas gila nak topup . lepaklepak jup baru balik . k byeeee :) HAHAHAAH!