Stalker inside (!)

Monday, February 28

Nak marah ? tapii , taksampai hati :'(

k , I don't know what i think just now ? mood aku berubah-2 sekarang ni . entah kenapaa ? kadang-2 aku rasa happy , kadang-2 rasa bersalah , kadang-2 rasa sedih pun ada jugak :'( hish , kalau boleh aku memang nak marah dia -.- tapi , aku taksampai hati . yelah kalau aku takkenal takpelah jugak , ni aku kenal kot -.- tapi aku geram dengan dia , aku benci dia tapi aku takboleh nak benci dia -.- gentle takboleh wey! sebab dia perempuan macam aku jugak , aku kenal dia -.- but tak rapat la kan -.- :( kenapa ada manusia macam kau ? kau takda hati dan perasaan kee nak fikir ? aku pun ada hati dan perasaan tapi kau kena fikir jugak perasaan orang lain wey -.- jangan selfish boleh ? or dah memang bodoh tahap klcc ? ish aku malas la nak cakap banyak kan , baik diam dari terus bercakap , muka boleh tahan cantik! cantik la jugak ? macam haram kan , but but but , perangai macam tett teet :)) k , haha bairkan lah , malas nak fikir -.- Aduh Ya Allah tolong la , mulut nih still mencarut takhabis-2 . baru je nak berubah , ish apelah manja ni kan , lempang laju-2 tau la , 

* kenapa la aku kenal dengan dia ? nasib aku takrapat dengan kau sangat babe -,-* hee kalau aku takkenal kau kan bagus , takda la aku jadi macam ni disebabkan kau sorang! e benci wey -.- but sabar ,  suka emo taktentu pasal ? hish manjamanja =.=