Stalker inside (!)

Sunday, February 27

K , weekend sibuk -.-

story of mine
K , aku just nak story sajasaja pasal weekend aku :)) HAHA , yelah bosan gila wey -.- k hari sabtu , ada training untuk roadrun . peh kena bagun pagi then terus suruh mak aku hantar kat sekolah -.- k sampai sekolah tunggu alya , fatin :)) bapak lama nak tunggu . bas pulok taksampai-2 lagi , ish ngantok aku macam nih babe . HAHA , bas sampai terus naik then terus gerak pergi rii tu , tah apa nama dia tah ? aku lupa pulok , hihi :) dah sampai cikgu bagi breakfast , k makan-2 rehat jap and buat warm up ;PP bestbest , hakhak , almost pukul 10 baru cikgu lepaskan semua lari . haha , wah time lari tu senak perut den -.- haha , bapak jauh la babe , 5kilometer tu . hish sabar jelah , lari-2 sambil dengar lagu , semangat kata dia . haha , tekak aku mula haus , peh sabar manja sabar , dah nak sampai dah ni . haha , k dah sampai aku terus terkam air duluu , rehat jap duduk-2 makan ice cream :)) wahh segar , 3 kali aku beli ice cream tu , tamak betul . haha haus wey! :)) k lepas dah lari semua , aku terus naik bas , tunggu dalam bas sementara tunggu yang lain tu habis . ish lembab betul dorang ni . haha , tunggu dalam bas peh best! sejuk siut , aku kongker duduk sorang-2 , jahat kan :)) haha :PP , lepastu almost pukul 12 lebih baru gerak ke sekolah balik . huh dalam bas , ada yang nyanyi la , apa lah , aku tidur jap :) penat wey , haha , k lepastuh dah sampai sekolah , aku call mom suruh amek . haha almost 20minit baru dorang sampai . haha balik rumah , yeay nak tidurr-,-

HAHA , k balik rumah , mom kata suruh mandi then siap-2 nak balik kampung perak ? peh gila , penat la -.- aduh nak balik kampung bagai , so ikot jelah kan -.- adeh . mandi-2 , siap-2 semua terus gerak balik kampung , ah dalam kereta tautau jelah apa kerja aku kan , dengar lagu then tidurr , huh bestnyaaa tidurr , dahlah hujan time tuh . hakhak :PP lena pulak . k singgah petronas jap , ayah nak isi minyak . aku pun keluar la gie beli cornetto -.- hakhak , apelah aku ni . k lepastuh gerak . tidur balikk -.- then perut pun dah lapar , haha -.- berhenti jup gie pizza hut . huh dah makan makan , alhamdulillah kenyangg , haha :)) then gerak balik kampung balik , haha -.- aduh dengar lagu jelah kerja den , haha almost pukul 6lebih baru sampai rumah nenek . ah lega , sakit bontot akuu wey -.- haha , k dah sampai terus bumbum , baringg -.- tidurr jap , malam tu biy call aku -.- k cakap-2 bateri fone habis! aduh kacau betul la , baru nak cakap , ish rinduu ni . haha . gedik betul aku nii . hari ahad pulak , ada wedding kat sana . semua pergi , so aku pun terpaksa la pegi . er bosan! menyampah much , haha . pagi-2 ahad tu bangun terus pergi belakang rumah nenek -.- sebab ada pokok rambutan . ahha peh sedaaaaaaaaaapppppp nyaa , hah makan-2 . pukul 10 siap-2 sebab nak g wedding , k gerak pergi wedding tu pukul 1 , dah sampai makan-2 terus balik la kan . penat pulak . dah balik , tidurr jap . then pukul 6 nak gerak balik sungaibuloh pulak! lagi penat la cerita dia , sakit bontot aku ni asik duduk lama-2 dalam keretoo -.- bhaha , k dalam kereta sambung tidur sambil dengar lagu ;) haha best . k sampai rumah blogging jap then tidurr , k byee , penat ni chaoowww :))