Stalker inside (!)

Thursday, February 24

K blah blah and whatever ? -.-

Brooklynblossoms
Hoihoi ;) haha , hollo --' k harini sekolah macam biasa . Pergi sekolah terus beratur kat dataran --. aww alya story pasal boyfriend dia . k Wthell baby girl ? idk what's your problem . peh -.- haha nevermind just think and think how to settle your problem . k sambung pasal sekolah , k first subject BI . huh damn bored :( blahblah . k bell ring . habis time BI . Yooo selamat . HAHHA ;) then pergi lab sebab now time sc . Aduh seriously . cikgu marah gila dekat classmate aku sebab ada setengah students ni takhantar maklumat yang cikgu suruh . peh memang padanlah muka kau kan! macam sial , kau punya pasal satu kelas kena! babi betul la wey -.- Woooch , k kringggg -.- recess . aww bosanbosanbosan . k time rehat aku cari alya ? tanya classmate dia , dorang kata tatau ? okay fine so aku pergi pondok . tengok alya ada kat situ . aku pergi kat dia and i talk dengan dia . ' wey kau pergi mana ' ? then nampak dia tengah gaduh dengan aina , friends dia! aku tanya ' wey kenapa ' ? dorang buat bodoh then ain suruh blah! memang macam babi lah wey! dia kawan aku kan so salah ke aku nak tahu . sial lah kau! pergi mati ah -.- ni aku nak marah ni . k finee lepasnih aku dah tanak dengar apa-2 cerita lagi dari kau babi-2 sekalian! kau fikir la sendiri macam mana nak settle kan ek . jangan nak cari aku lagi . kau batak sangat nak gaduh kan ? pergi lah , apa aku heran bodoh! lantak ah . dah malas nak story panjang-2 pasal korang yang macam sial ni! hish sabar manja , sabar ;) 

kringg , k bell ring aku terus naik kelas . naik kelas time BM pulaks! peh menyampah siut . k tidur jap , haha . ZzZzz sorry cikgu . hakhak lepastuh dah loceng time MATh . haha adoi , k tunggu teacher at class ;) hoho . bosan betul . and last sekali time agama! hoho harini agama buat pafa -.- huh letih la ustazah nak hafal panjang pulaks! hihi eh aku ni apelah , bak kata ustazah ? ala awak ni lagu boleh jee awak hafal , bila nak hafal pafa semua fail . hakhak apelah usztazah nih , manade ah ;) k habis , balikk yahoooo . haha balik rumah terus mandi then rabia and fatin datang rumah sebab rabia nak belanja MCD . k thanks wey! hihi then dorang balik . aku siap siap terus keluar rumah sebab nak pergi tuition! aduh penat ni . malas pulaks ;) hakhak . k lepastuh teachers tu sampai terus pergi tuition , awal pulak aku datang . 1jam tunggu wey! penat , k tunggu punya tunggu , sorang-2 datang . peh gila gempak la kan ramai dia . haha , then balik . k aku penat ni . tidur la weyy -.- hihi kbaii ^^