Stalker inside (!)

Thursday, February 10

cerita pasal tadi dekat sekolah -.-

Juventud, divino, tesoro!
ops . apalah aku nih , asik nak cerita pasal kat sekolah jee . eh eh sukati lah . biarlah , sorry eh sebab aku tak ada idea lah nak type apa kat new post aku . so aku nak cerita lah pasal kat sekolah tadi . datang je sekolah , kerja dorang tuh asik nak BERGOSSIP kee doh ! menyampah pulak aku kan . ingat aku nih kaki GOSSIP ke macam korang . malas aku nak dengar . ish ! pagipagi datang sekolah terus beratur . wah semangat :) hihi kat dataran , cikguu nak amek kedatangan . so aku kira lah perempuan ada berapaaa kan . then ada yang masuk ke kelas lain , lepastuh cikgu pun bising lah . dia marah sebab dorang masuk ke kelas lain . dorang pun , bukan nak beratur kat kelas sendiri ! ish kan dah kena . padanmuka wekk . then masuk kelassss . cikguu BI takdatang! hurayyy . haha semua happy gila bila cikgu takdatangg . HAHA . lepastuh time science pulak , pergi lab ! buat peka jelahh kan kat dalam lab . adeh bosan . kerja aku gelak jee lah kan . takhabis-2 dorang buat lawak saja . hihi . ades . then time break ! yeay rehatt . pergi pondok lepastuh loceng berbunyi terus masuk kelas . HAHAHA ! time BM cikgu asik nak marah jee kerja nyaa . menyampah aku . hish . time math pulak 2periods . wooo . HAHAHA! last sekali AGAMA . agama buat pafa jee . wah masing-2 kabut nak hafal bendalah tuhh . HAHA sakai jee . aduh bosan ! aku taktahu nak tulis entry apa lagi . nanti jelah okayy . dedaaa <3 :)
quotes__archive on Xanga