Stalker inside (!)

Tuesday, February 8

Adehh penat & cerita pasal tadi ,

♥
hello fans :) yeay Assalamualikum . hah today baru nak updates blog . hihi ! okay pagi tadi pergi sekolah , then beratur . Masuk kelassss terus pergiii lab ! woooo best . hihi semangat nak belajar science tuh . Padahal 1 hapak pun takmasuk kat kepala otak . yelah dorang asik gelak-2 jee ! hihi . thenn masuk kelas balik belajar geografi . adeh sakit telinga dengar cikgu memekik . hihi sabar sabar :) lepastuh rehat . aku turun pergi jumpa minah-2 tuh dulu baru pergi pondok . lepas rehat aku terus masuk kelas , then tungguu punyaa tunggu . cikgu takmasuk-2 pun . Apalagi , keluar kelas lah kan . haha , budak-2 tuh dorang lepak kat tepi pintuu ! ish yang fahana macam takbetul dah , asal jumpaa siapa siapa jee dia cakap HAI ! haha , bengongg , then aku pergi cari cikgu tuhhh . pastuh cikguu tuh takdatang , ada relief . aku cari lah . satu sekolah pusingg . hihi penat weyy . ida nak tidur dah muka dia . tulah asik teman aku jee kan . HAHA . loceng bunyiiiii , aku masuk lah kelas tunggu cikgu , cikgu takmasuk jugak . dah malas aku nak cari . hihi lepak kat luar kelas jelah kan dengan diorang . adeh penat . dari masa lepas rehat sampai balik takBELAJARRRR! memang bagus lah kan . Cikgu pun satuu , bukan nak datanggg . ishhh , dahtahu dia relief tapi tanak masuk kelas aku . haih penat lah aku nak cari . daritadi dorang bising jee dalam kelas . HAHA . Time balik! hah amek kau semua clumsy gilaaa ! macam takpenahh balik pulaks . hihi . tahpape tah cerita aku kan . hihi . act aku taktahu nak cerita apaaa , yelahh bosannn dohhh taktahu nak buat apa ! so aku cerita la apa aku buat kat sekolah tadii . hihi .