Stalker inside (!)

Thursday, February 17

Adeh penat nih -.-

Nossas Vidas em Letras
Okay today is thursdayy , Pehhhh ada ceramah untuk maulidur rasul kat dataran , borrrriiiinnggggg! k dengar cikgu bercerita pasal semalam then dengar ustaz and penceramah cakapcakap pasal maulidur rasul . pehh best dia ceramah! HAHA , Oh selawat atas nabi then nyanyiii nyanyii --' tengah beratur tibatiba cahaya matahari memancar dipermukaan mukaku , HAHAA! adeh sumpah panas . but cahaya matahari pagi takpeee.so aku duduk jelah kat situu , our minutes ? cikguu tuh suruh duduk kat depan sana . er! fck laaa . malas boosan akuuu . okayy 4period takbelajar tadi . yeayy hish kenapa takcakap ada ceramah maulidur rasul ? kalau aku tahuu tadi , aku takbawak buku banyakk banyak weyy! buat berat jee --' er . yeayy locengg . kringg recess! yeay lepastuh masuk kelas time BM! peh sorry cikguu SHAH! saya lupaa nak bawak buku text! hihi but but cikguuu baik dia takmarah pun . HAHA , opss then timee MATH! peh best belajar tajuk tuh . sukasuka -.- er . ops sorry teacher , i fall sleep becausee i particularly tired . oh MYGOSH! zZzzzZZ . oh cikguu rapidah masuk! time AGAMA pulaks . er nasib harinih buat pafa . almost dalam pukol 1 cikguu bebel ! oh dengar jelah kann -.- hikhik . eh yeayyy balikkkk! hantar buku pergerakan pelajar then balik! 

K , balik rumah terus siapsiap nak pergi sekolah balik sebab aku adaaa roadrun! peh penat weyy! semangat pulak nak lari tadi . tuptup , hujannnn! peh berhenti jp then sambung balik . yeayyy gila kejang kaki akuu doh --' sakit nihhh . dah la lama pulak , 15 pusingan? pehh , HAAHAH terbaikkkk! lepastuh babah amek aku terus balik . balik rumahh terus baring! huh penat sehhh . k ah , aku penat nih . hish byebyeeeeeee -.-