Stalker inside (!)

Thursday, January 13

What's wrong ? hati aku selalu macam ni

Tumblr
Today i feel so lonely , empty and depressed , Aku berani cakap ,aku berani beritahu,aku berani confess ,aku tak pendam ,aku boleh baca.
aku boleh agak. Tapi,Aku takut nak rasa, aku takut yang sebenar, aku takut realiti, aku risau apa yang aku boleh baca , aku seram apa yang aku boleh agak .aku penakut. tapi sampai bila aku nak jadi takut dengan semua orang? hadui . i really have to let it out , but i just don't know how ? i love u ,because i love u ,because if u just exist , i'm happy ,though my heart aches ,i try and smile again , like a person giving smiles ,like a person with no sadness , today, though it hurts like crazy,i smile.
sakit hati bila rasa kesunyian , tak ada siapa pun yang faham kita . tak ada tempat nak kongsi cerita . kan kan . hee yela aku bukan siapa siapa aku hanya manusia yang lemah :( thanks a lot . 

I feel like an idiot,