Stalker inside (!)

Sunday, January 23

Frust , haha but dia kesah ke , ggr blahh

Thanks doh sebab buat aku macam ni . haha aku suka ! memang happy gila babi la kan . haih haha mencarut bengang takpekan . haha . frust gila weh . kenapa dengan aku .haih aku jadi gila macam ni sebab kau la gila . haha . haih . sabar jelah kan . hehe . aduh panas je aku . *letak aircond pun still panas weh* haha . sabar manja . sabar . dahlah malas dah aku nak marah marah kat blog ni . kesian blog aku kena marah la pulaks . hehe . sukati lah kan . hee kau buat , aku pun boleh . so macam fair & lovely lah kan . bhahaha betul ken . hah kau lagi sorang , mengelabah sial , sukahati dia la nak layan siapa pons . kau sibuk apesal ? kau tuh semua kau nak . nak amek amek , aku takesah weh . haha . wey kau terasa apehal ? aduh susah la kau ni . haha dah dah blahh la . sibuk pulaks nak baca blog aku pahal . haha Chill babe ! 
Haihh , tension nyerr kalau hari-2 asyik kena marah . Ada je aku buat tak kenaa . Apa nihh , aku nak jugak jadik prefect macam orang lain . Taknak lah selalu kena marah . 

Say okey.

NOTE : KAU TERASA ? SIAPA SURUH ?