Stalker inside (!)

Monday, January 3

First DAY sekolah :)

Ya Allah . haha liyat gila nak bangun pagi tadi . mybe penad kot , padahal malam tuh aku tydo awal . haha . hadui yaii :)) 
Pagi tadi nasib ada orang kejutkan aku :) HAHA . mula mula text dari ehemm ehem lepas tuh si fatin pulak massange :) dia cakap kau buad apa ? dah bangun kee ? last last memekak je bunyi fone aku terus ah bangun kan :) HAHA . aku text fatin , weyy nasib kau kejut aku sebab fone aku memekak je . haha . then aku bangun terus mandi :) HAHA siap siap , excited dhoo pergi sekolah pagi . HAHA :) HAHA lepas bangun tuh aku siap siap lah kan . adoi si fatin sebok text aku ckap dah siap ke belum . hadui aku siap dah lah lambat . haha . aku siap cepad cepad terus text dia suruh amek aku :) then dia sampai terus naik kereta . HAHA . 

Sampai sekolah , WOW macam nih kee suasana pagi . HAHA :) pening dho kepala aku tengok ramai orang . then tunggu lah sorang sorang minah mangkuk ayun tuh datang . HAHA . dorang semua dah datang . alya pulak datang . OMG . miss gila kat dia . rinduu diaa dhoo . HAHA . :) lepas tuh terus beratur .ggr nyanyi lah bagai . HAHA . masa nyanyi tuh ain memekak jee . adoi . penad aku gelak . haha . lepas tuh ada perhimpunan duduk lah kat dataran kan . grr lemas aku . ramai sangat orang . hmm . pas uh terus masuk kelas :) Wahh guru kelas den baik :) HAHA . cetcet . then kenal kenal apa semua dah :) lepas sorang sorang cikgu masuk . ggr menyampah . aku ngantok dhoo dengar cikgu bebel . lagi lagi cikgu MATH aku PUAN LEE . adoi . hmmm takpelah redhoo jee . asalkan aku nak belajar . HAHA . 
Apa apa PUN best jugak kan sekolah pagi . ggr