Stalker inside (!)

Friday, January 21

21.1.2011 kepenatan

Isnt She Lovely
Assalamualikum semua :) hoho , harinih taktahu nak tulis title apa . hee , lama tak updates blog , yelah busy kan ! busy la sangat . haha okay . pagi tadi datang sekolah . harinih lambat sikit . haha . jumpa mangkuk mangkuk ayun tuh then dorang semua memekak bising je cakap ' weyy mas asal kau misscall aku malam tadi' haha , yang aku dah gelak gelak lah kan . bengong betul la dorang . haha aku miscall puns nak kecoh ka ? haha merapu betul aw . aku cakap la saja suka suka . haha teah dengan aisya lagi macam siut , ada ke cakap aku miscall tanda penghabisan hari thaipusam . banyak la kau . haha . datang sekolah , beratur then terus masuk kelas . ada PJ pulak . lepas PJ masuk kelas balik SEJARAH . ergh nasib cikgu bagi latihan je , kalau tak mengantuk lah aku kan dengar cikgu bercakap . hee . lepas tuh time PK , aku pergi bilik guru sebab nak hantar kedatangan , tuptup cikgu suruh mintak tolong hantar kan surat surat kokulikulum kat semua kelas . adoi penat dehh . masuk kelas panggil ida sat , nak mintak dia teman kan aku . haha . jalan punya jalan kaki aku puns dah sakit kan . haha . penat doh nak hantar kat semua tingkatan . adoi , sabar jelah kan . haha lepastuh lama jugak la aku pergi sebab pergi merayap sekali dengan ida . haha . dari masa ke 3 sampai masa ke 7 baru siap , tak belajar kot . haha . dalam pukul 1130 baru masuk kelas . wah bapak banyak kena salin nota KEMAHIRAN HIDUP . haha sian aku aw . lepastuh balik . hantar buku pergerakan pelajar sat , jumpa alya and then aku terus balik dengan minah minah tuh . trip ke 2 pulaks kena tunggu VAN ! . ggr sabar jelah , dah lah aku penat ! haha
 .