Stalker inside (!)

Thursday, January 13

13/1/2011 Hari nih memang banyak kes ke

Perlu sangat kea rinih hari nih sebab banyak kes ? yeay hari nih title agak pelik ? ahha yeke . tak lah . btw nak cerita kes kes apa yang aku nampak masa datang and balik sekolah tadi . huuu . haha nak baca ? eh eh blah blah . 
LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.
Pagi tadi aku bangun then mandi , solat and siap siap tunggu fatenfarhah lepastuh terus gerak pergi sekolah . okay sampain sekolah i see fatin hamimi saja . Biasanya mereka mereka yang datang dulu nih fatin sorang saja yang aku nampak . haha lepastuh beratur . okay cikgu cakap pasal mesyuarat agung Kokulikulum . lepastuh aku dah bingung dah taktahu nak pilih permainan apa . Act tadi aku cari olahlaga but taktahu kat mana . Ergh sengal (!) then cikgu dah bising suruh masuk je yang mana mana . so masuk bola baling (!) ergh ingat aku suka sangat ke ? hadui . hmm then beratur terus masuk kelas . Aku pergi bilik guru dulu amek buku pergerakan pelajar . dalam perjalanan tuh ternampak pulak budak budak form5 berdiri kat tingkat atas and bising bising .aku ingat kenapa so aku diam jelah kan . lepastuh ada sorang cikgu nih tanya aku , eh mas kenapa bising bising kat luar tuh ? so aku cakap la taktahu kan . aku pun keluar tengok dorang semua berkumpul kat block block kelas sebab ada seorang hamba Allah nih bergaduh kan sampai cikgu sekali nak dia pukul . eegh macam macam kes . hadui . pening aku tengok . pastuh aku malas lahkan nak campur , aku terus masuk kelas :) budak budak kelas semua batak pergi tengok kat tepi tingkap . aku jerit lah kan suruh dorang masuk lab . ergh memang pekak . haha . Then belajar sc two period terus rehat . rehat jumpa alya , bia , scha :) then kan ada lah beberapa hamba Allah yang sangat HOT :) hee , takada lah . gurau je .hmm tah lah perempuan perempuan nih .takmalu ke nak gaduh ? hadui . kat kantin pun nak gaduh dengan budak pulak tuh . ish lantak lah kan . 

Masuk kelas , time BM lepastuh math . wahh best belajar dengan cikgu .haha :) yelah mood aku baik hari nih so tuh yang best and faham . homework Puan Lee bagi bapak banyak ah . haha :) lepastuh si ida pulak buad kes . haha kes ? cetcet secret . haha . then time agama pulaks . haha .okay agama just buat latihan je . si mangkuk mangkuk ayun tuh tiru aku je tau . cari jawaban tanak . tiru nak . haih . time agama budak kelas G ponteng pulak lagi 15minit nakbalik . haih macam macam kes . Act banyak kes lagi but aku lupa .hakhak :)) 
Balik , hantar buku pergerakan pelajar then nampak tatam terus balik dengan dia . byebyee :))