Stalker inside (!)

Thursday, December 9

Tolong bantu saya hilangkan fobia

haha fobia ? kau tahu aku fobia apa ? haha . ala malu pulak nak cakap . kau tahu tak ? kalau tahu naik kan kening kau tu ? hakhak joke joke . okay FOBIA . er . apa fobia ? aku fobia apa ? haha aku fobia dengan HAIWAN ! eeeu ahah kenapa fobia dengan haiwan ? aduh bukan fobia . nak kata fobia tu ada la jugak . nak kata takut tak ada la takut sangat dengan haiwan tu cuma aku GELI geleman dengan haiwan yang ada bulu * woi semua haiwan ada bulu kan ? hakhak . entah . tapi serious aku memang geli dengan bulu haiwan taktahu kenapa ? lagi lagi kucing . aku nampak kucing terus lari dari kucing tu kalau dia dekat . haha pelik ken . hee ;) 
Kenangan aku tak boleh lupa kot time 2010 ni laa time dalam kelas kan . haha , malu nak cerita hampir satu kelas gelak kan aku . hish sungguh memalukan . act benda tu mainan tapi aku geli . tahu apa ? ngek budakbudak kelas bawak tikus mainan tu . ee dahlah lembik kot geli geli . haha . lepas tu dorang takut takut kan aku and sakat aku . apa kes ? nak jee aku lepuk sorang sorang . haih . sampai cikgu pun takutkan aku dengan benda tu iaitu tikus mainan jee yang berwarna hitam and putih . hehe memang takboleh lupa kot sebab benda tu ee mengelikan aku and rasa macam er . entah . hakhak . aww . apa kau gelak gelak ? jangan la gelak malu saya . haha ;) shht diam diam sudah . hee . malumalu . wek :) 
Kalau awak jadi saya, apa yang awak nak buat? Takkan nak selamanya fobia dengan haiwan ? . Ehh. Tak bolehlah. HAHAHA. Sempat lagi bergelak ketawa di saat-saat genting macam ni. Tolong?!