Stalker inside (!)

Friday, December 10

Tibatiba terfikir ? haha .

” Dia ni betul² ke sayang aku? Ke nak mainkan aku je  “
” Dia message perempuan lain ke eh ? Takut lah aku kalau dia message perempuan lain “
” Dia setia ke dengan aku ? Ke belakang aku dia menggatal dengan perempuan lain ? “
” Kalau dia keluar dengan kawankawan dia, ada perempuan tak eh ? “
" dia selalu ke text ex ex gf dia eh ? 
” Dia ni tidur ke keluar merayau ni ? “
” Lambat betul reply message. Message perempuan lain lah tu “
” Bila aku takda dengan dia nanti, agak² dia akan cari perempuan lain tak ? “
Awak, saya sayang awak sangat² tau. Walaupun kadang² saya selalu fikir bukan² pasal awak, marah awak and cemburu, tu semua sebab saya sayang awak. Bukan sebab benci. Marah cemburu tu kan tandanya sayang. Saya harap hubungan kita ni kekal sampai ? senang cerita sampai bila² lah.
tapi dia dah janji kan ? hehe . yeah harap dia setia lah . aku percaya kat dia . okay . 
Pernah tak terfikir macam ni? Sebab sekarang benda² mcam ni lah yang ada kat fikiran aku. haha .