Stalker inside (!)

Thursday, December 9

Mengata orang ? seronok bukan

teka apa dorang cakap ?

' eh kau belagak sangat kenapa ?
' entah poyo gila dia ni ' jangan nak bajet Bagus .
' eh lantak aku la kau sebok apesal ? 
' haha . kesian kau . tah pape tah duh . 
' one more engat aku kesah kee bhai ? kesian kau . haha . 

( just cerita apa yang dorang cakap jee ) huhu ;) 
haha memang seronok kan mengata orang . tapi dosa korang lah tanggung . haha . eh satu dunia semua manusia masyarakat penah mengata orang kan . kalau tak ada tu memang kena lepuk la . memang semua orang pun penah . aku pun penah . haha . ehhh baik macam mana pun orang tue mesty penah jugak kan . gerenti la . an . even tak banyak mesti ada sikit kan ? hakhak . takkesah la . Sakit hati tak ? haih lagi mahu tanya ka haiya . haha mau nya tak sakit hati . haih Ya Allah kalau aku ada kuasa dah lama aku SUMPAH dia jadi KATAK tahu tak takpun jadi peti ais . hee * aku tak sekejam tu la . aku baik . haha . 
* seseorang telah menyampai kan dekat wall dia konon nya aku belagak la ? haha aku tak kesah tapi sakit hati la ngek kau cakap macam tu . then aku cuba sabar sabar dan bersabar akhirnyaa WAHH aku bersabar . aku tak marah . haha . nasib baik la aku baik . aiseyman . tapi memang salah aku pun kan sebab aku BERLAGAK KAT KAU . kesian . haih . haha sekurang kurang nya popular gak aku kan sebab korang kutuk kutuk and mengata pasal aku . wah sukanyaa . haha . aww aww ;) lagi dia mengata aku lagi aku bertambah tak kesah sebabnya lama lama dia yang sakit jiwa mereng mana tak nya dia kata tu saja nak sakit kan hati kita last last tengok kita bisa jee okay pulak jee . hah maunya dia tak sakit jiwa . haha . bila dah macam tu aku cuba istigfar banyak banyak wah tenang hati aku . hehe , hum buad pekak jee apa orang nak kata kan . sebab dah kata pun dunia macma macam boleh berlaku rite ;) engat la ALLAH selalu ada dengan kita . so tawakal la . selamat beramal ;) yeye deda .