Stalker inside (!)

Wednesday, December 29

Klinik oh klinik

I Heart You s2
Aduh Kenapa pergi klinik pulak nih ? HAHA aku sakit kee ? eyy NOPE la aku sakit perut jee . yelah gedik sangat tanak makan kan hah amek kau . haha . adek aku yang sakit . sakit apa ? sakit mengada ngada . ecehh tak ada la . adek aku demam lah pulak . hadui kesian dia ohh :( hehe lek sudah la dek . PADAN MUKA kau . haha . kesian MAK aku baru balik kerja terus bawak adek aku pergi klinik . huh jauhnyee lak linik nyee ? aduh . then dah sampai terus masuk KLINIK tuh . tunggu jap DOCTOR panggil , duduk kat kerusi tu ah aku apa lagi mengada menyakat adek aku . haha jahad kan aku . eh perkara biasa la tukan . pasan muka dia , hehe  lepas tu DOCTOR tu terus panggil kan . aku malas la nak masuk . HAHA tunggu luar jee sudah . mak dengan adek aku jee masuk . Wah aku datang KLINIK tujehh terus ramai orang datang . hm PELIK meh :)) HAHA adoi . then terus amek ubat then balik . HAHA dalam perjalanan macam biasa lah aku kan nak pergi MCdonal dulu . haha . macam biasa lah order mcflurry kan . wahh kenyangg kot . Yelahh balik balik terus tengok BOLA la . haha SIUT jee INDONESIA doh . dalah byee aku nak tengok bola . HAHA :)
Things That Inspire