Stalker inside (!)

Tuesday, December 28

Bangun bangun terus menghadap laptop

Wah perkara biasa lah tue yang selalu manja manjoo buad kan . HAHA . yelah aku bangun terus menghadap lappy nih ha lepas tu terus bukan blog la apelagi kan . hehe . Yelah kalau online pun buad apa kan bosan jee so online kejap then off terus pergi ber-blogging . huh . nak cerita apa ehh ? HAHA . adoii . bosanbosanbosanbosanbosan . 

Hehe kalau duduk kampung kan sedara mara aku selalu menyakat aku oh HAHA kadang kelaka nak gelak rasanya aww . sikit sikit anje anje . HAHA apelah selalu pak uda dengan yang lain lain suka cakap macam tue . anje tu siapa ? HAHA aku la , yelah aku nih banyk nama gelaran . 
Kalau dekat kampung belah mak aku panggil : manja . HAHA * manja la sangat kan . of course .

kalau dekat kampung belah ayah aku pulak panggil : yana or liyana . HAHA . 
kalau dekat SEKOLAH pulak dorang panggil : mas mas . tah siapa mula kan suruh panggil mas . ergh . HAHA tapetapee . haha . 

Kalau dekat rumah : HAHA macam macam nama dipanggil : mas la , Normasliana la , angah la , liyana la . yana la . HAHA haih . poning den . 

Kalau dekat RUMAH mak ANGKAT aku pulak semua panggil aku : didiy . entah mana ternak nama tu ? HAHA memang dari kecik dorang panggil so terbiasa . 

act , banyak lagi nama aku tapi aku ingt ingt lupa la kan . HAHA . adoi yai apolah manjamanjoo .