Stalker inside (!)

Tuesday, November 30

REMOVE ^^

REMOVE ! 
wah best gylaa tekan butang remove kat fesbuk ! clik .

MAAF ANDA TELAH DIREMOVE !
hikhik . bukan aku jahad or kejam or whatever . fine ! if korang add aku sebagai nak tambah friend kau tue jadi ramai aku rasa baik takya kot . semak jee kat fesbuk aku tue kan . but then , after add ? 

aku : thankieeyou adding :)
dia membalas : welcome .

lepas tue FULLSTOP sampai situ jee , ah damn . setakat tu jee kee yang kau nak kenal dengan aku ? ah berkawan ? itu jee --.-- yeah pelik kau nih , hee nevermind .
and one more thing you must to know is aku paling benci kalau lelaki nak berkenalan and then tanya soalan yang bukanbukan ah damn . aku bukan semurah itu . 
facebook : biasalaatue macam macam boleh berlaku ada kebaikan and ada jugak kejahatan nyaa kann . haih aiseymann . -.- 

Kepada yang telah diremove oleh aku :  sorry , i didnt mean it , yeahh ! :) hoho .