Stalker inside (!)

Wednesday, November 24

HAHAHAHAHAH

Perubahan perangai aku tahun lepas 2009 dan tahun 2010 

Tahun lepas : 
- baik sangat 
- taksuka couple couple ni 
- penakut 
- tulisan cantik gyla ah 
- suka buad homework 
- pendiam gyla babi
- suka jaga hati orang
- taksuka nak cerita pasal hal orang
- taksuka online or updates blog .
- selalu senyum dengan sesiapa pun walaupun aku tak kenal
- rajin buad kerja rumah
-rajin pergi tuisyen
- tak suka pakai handfone


Tahun ini :
-  Jahad sikit , tadalaa jahad sangat 
- damula suka couple
- tada takut , sentiasa berani sikit laa ,
- tulisan hancusss 
- homework kadang jee aku buad
- tada pendiam , banyak cakap sikit HAHA 
- asik aku je jaga hati kau ? kau bila nak jaga hati aku ? haha , 
lantak kau laa 
- suka cerita pasal orang 
- suka sangat gossip
- selalu online setiap hari kecuali busyy 
- kalau aku taksuuka orang tu aku takan senyum kat kau
- kerja rumah jarang aku buad
- asek kena marah jeee HAHA
- tasuka pergi tuisyen , sampai aku suruh mak stop kan ! HAHA
- suka sangat pengang handfone setiap masa