Stalker inside (!)

Wednesday, November 24

Habis sudah karier sebagai murid tingkatan 2 :)

Habis sudah karier sebagai murid tingkatan 2 :)

wah :) yeah tamat sudah aku sebagai senior petang kat sekolah tu :) HAHA , macam macam aku lalui masa form 2 ni wey , adoi pening :) subject agak mencabar . HAHA , tapi aku usaha , hmm , memang best jadi senior tada siapa nak marah or maki maki kita kan , HAHA , cikgu cikgu form 2 semua baik baik sangat , yelaa kita orang kan senior tadaa yang besar dari kitaorang sekolah petang uh , er , best laa tahun 2010 ! sukasuka , macam macam aku lalui and jadi lebih matang sikiet laa , haha OMG tahun depan naik form 3 , ah jadi junior la pulak :) HAHA , ni tak best ni , form 3 paling kecik and ada abang abang and kaka kaka pulak yang lebih besar , tape tape , takesah asalkan tada siapa gangu hidup aku :) HAHA , tahun depan PMR , oh gosh . HAHA , dedaaa .