Stalker inside (!)

Wednesday, November 24

boring

Boring :)
  1. Nama Normasliana Binti Zaini .
  2. suka senyum sorangsorang . HAHA
  3. suka warna pink , merah , and hijau .
  4. suka duduk dalam bilik sorangsorang . 
  5. pendiam .
  6. suka gelakgelak sampai menangis . HAHA
  7. suka buad firasat sendiri tapi kadang firasat aku tu betul HAH .
  8.  Bila diam nampak baik , bila marah semua orang terus terkejut :)
  9. tak suka tegur orang .
  10. taksuka orang mengadu benda yang tak betul .
  11. suka pendam perasaan .
  12. taksuka marah marah . 
  13. benci orang marah marah . HAHA
  14. sangat sensitive , 
  15. menyampah kalau kau ungkit kisah lama kau dengan dia
  16. suka buad hal sendiri 
  17. taksuka orang lain campur dalam hal aku
  18. benci orang selfish
  19. FUCK orang menipu 
  20. suka lelaki yang takecare pasal aku 
  21. Sayang parents and sibling
  22. ilovemy boyfriend my my friend 
  23. taksuka makan sangat
  24. senang bangun awal pagi
  25. taksuka orang mengarut benda yang bukanbukan
  26. benci orang game aku
  27. kalau kau baik dengan aku , aku akan baik dengan kau
  28. benci orang sombong , maaf kalau aku yang sombong HAHA, 
  29. tak peramah macam kau
  30. suka online , wah perkara utama 
  31. AHHA suka berangan sorang sorang
  32. suka berangan pasal masa depan 
  33. seorang yang stia dan penyanyang !